Saturday, January 8, 2011

ekspresi wajah untuk hari ni

muka ngantuk bangun pagi..
padan la muka..suka sangat tido pas subuh..haha
nak mandi sejuk.jap lagi nak kuar dengan kawan..
baju tak iron lagi..
aku gagahkan diri untuk bangun bersiap..


muka happy nak kuar dengan kawan pergi PC fair kat CS..
kawan aku yang inform kata ada PC fair..
memandangkan aku pun ada benda nak beli..
plus aku ni memang suka menatang gadget bagai..
melonjak gumbira la...huhuhu


muka bosan tunggu bas utm tak sampai-sampai..
bas utm tu tugasnya hantar budak ke jusco and giant..
free tau..sebab tu la aku tunggu..
tapi hampa...


muka senang hati..turun teksi kat jusco je..
bas awam yang nak ke CS pun sampai..hehehe
tak payah aku tunggu lama-lama..


muka bengkek..dah naik teksi pergi jusco..
pastu dah berada dalam bas awam yang nak ke CS tu..
berselisih plak dengan bas utm yang aku tunggu sekian lama tadi..
melayang 2 hengget aku!


muka bengang giler..sebaik saje menjejak kan kaki kedalam CS..
kelihatan laman tengah tu kosong???
what the tutttttttt..
takde PC fair..cesss!!


muka bahagia sebab dapat makan sedap kat food court kota raya..
memandangkan kitorang sampai pun dah tengahari..
PC fair tu plak tak de..
maka berangkat la kami mencari makanan untuk mengisi perut ni..


muka gelak jahat..bila tengok kawan aku salah pakai telekung..
ada ke patut die pakai telekung budak..
hahaha..dengan singkat nya..buat gelak dek orang je..


muka penuh tanda tanya..bila bas ni nak bergerak..
takkan nak tunggu bas ni betul-betul full..
jalan je la..aishhh


muka bersalah..bila mengenangkan kerja yang tak siap lagi..
tapi aku pulak berpoya-poya kat JB ni..
kalau kat hostel..paling kurang pun..
mesti dah siap sebaris ayat..


muka penat..bila dah lama tak berjalan kaki..
pastu tiba-tiba kena berjalan pulak..
aduhh..sakit kaki ku..
yang aku aim nak beli kat PC fair pun tak dapat..
duit habis dok bayar tambang bas..(kemut giler)


muka teruja..sebaik saja tiba kat jusca (nak balik utm semula)
ternampak pula donut yang menyelerakan..
yumm..yumm.yumm..
sambar wat dinner la..walaweyh..


muka berjaya..apabila selamat sampai di utm..
dan dapat menaiki bas utm dari jusco..
jimat duet aku..
kalau lambat sikit tadi memang aku dah bantai naik teksi dah


No comments:

Post a Comment