Saturday, January 1, 2011

selamat datang 2011

Jam pun berdetik menginjak ke jam 12.00 midnight..dan tahun baru 2011 pun bakal menjelang tiba..
2010 pun berlalu memberi seribu erti...

10.00 pm : bertolak ke kinrara untuk menjamah sate dan mee claypot
11.20 pm : beli tiket nak balik utm..transnasional..ahad,2hb jam 7.30 pagi..tak bleh bla
12.00 pm : tercongok depan umah tengok bunga api...10 minit berlalu...bunga api tahun baru pon habis
12.10 pm : niat azam baru..weee

1. SAVE MONEY!!
Nak berjimat cermat..paling kurang pun dapat save RM300 duit pt pon ok dah..wahahaha...
2. UP POINTER!!
Nak belajar rajin sikit dari sem lepas..supaya sem ni naek sikit...hehehe..boleh kew??
3. BE MORE GOOD!!
Niat hati nak melakukan hijrah..daripada yang dah sedia baik biasa-biasa aja..jadi lebih baik...banyakkan baca Quran and solat sunat..aminnnn...
4. NO MORE TUANG KELAS!!
Semoga aku dapat hadir semua lect..niat baik aku tak nak ponteng kelas sem ni..hehehe..ntah boleh ke tidak ni..di buat nye penat..orang gi kelas aku bantai tidor..
5. ON TIME!!
Buat kerja tak nak tangguh dah..hehehe..dapat je buat terus..euwww..hahaha..baek punya..
6. WATER..WATER..WATER!!
Banyak minum air masak..kurang kan manis dalam minuman..tambahkan manis dalam senyuman..perghh ini pun boleh buat azam..so this year aku nak tingkat keupayaan aku minum air mineral..


perghhh..azam tak boleh bla..berjaya atau tak we'll see end of the year okay..kalau pnjang umur..
daaa..semoga azam tahun baru semua orang kat muka bumi ni tercapai..amin!!!

No comments:

Post a Comment