Friday, January 14, 2011

big smile today

hari ni..kalau ada org sakitkan hati aku pon..aku takkan marah...
aku rasa nak senyum kat satu dunia..
senyum lebar-lebar punya..
bagi nampak setiap batang gigi aku yang tak berapa nak comel ni..
dussshhh...selekeh betul..
hahaha...



pasal apa la jadi tak berapa betul hari ni ek??
hari ni bersaksi kan kerusi meja di studio aku..
aku telah menyiapkan projek pertama aku untuk sem ni dengan jayanya...
siap awal 2 hari tu..jangan maen-maen bro...
wwweeeee...happy giler ni..
penat senyum dah ni...
selalu nya esok nak hantar...
malam ni baru aku bersekang mata nak siapkan..
tapi sekarang terbaik sudah..wahahaha..
bunyi happy macam dapat A dah kot..

so selama aku tak menjenguk blog ni..
ni la die hasil yang aku dapat..
mungkin tak cantik seperti sem lepas..
sebabnya lecturer aku kali ni...
lebih mementing kan huraian isi dan penyampaian..

alkisah sebelum aku menghasilkan semua panel ni..
(idea jahat) ok aku akan karang ayat nya melalui pemerhatian aku..
sebab dulu aku penah bertapak kat luar bandar jugak..
ngeng..ni pasal pinggir bandar bukan luar bandar..
kat situ pon dah salah...wahahaha
ayat buat sendiri baek punya..
bila time lecturer tengok..
(tengok kerja ahli group aku yang lain la)
"haa..kamu punya ni dah ok.."
"TAPI...saya prefer kamu letak daripada mana kamu tau isu ni semua"
"siapa yang cakap macam ni, macam tu"

aku pon..
"erkkk..alamak..nak kena bukti ada orang yang berbicara pasal isu tu la plak"
"takkan aku nak tulis oleh aku sendiri"
sebab ayat nye aku karang sendiri..
aisemen...bazir masa tul cari idea bina ayat...
hahaha..sememangnya..
aku ni amatlah pemalas nak mengoogle cari maklumat
pasal nya maklumat dan info tu dalam bahasa inggeris
nak pergi bantai baca sepatah-sepatah tu..
hisshhh...maleh la den..
tu pon klu info nye berguna..
kalau tak buang masa baca sepanjang-panjang ayat die tu
(nagative thinking disini)
jangan tiru.
padahal membaca bahan bhse inggris tu sangat la baik
hmmmm...


big clap, smile and congrate kepada
kerana telah menang contest kakiblogger


No comments:

Post a Comment