Wednesday, December 29, 2010

lestary-hani

cerita hani yang disiarkan setiap selasa pukul 9 malam tu..aku rasa boleh tahan gak jalan cerita nya..
sebab apa..mula-mula lagi heroin dah sakit kan...aku rasa dia ada barah otak tu..bukan migrain lagi dah..
ok sebenarnya bukan nak cerita sangat pasal slot lestary tu.

cuma episod yang keberapa entah...semalam la..aku nampak sesuatu yang kurang aku senangi..
nak tau apa..scene yang mana si hani tu belajar sambil baring kat atas katil. ada ke patut kaki dia menghala ke arah poster dinding yang tertulis kalimah ALLAH. Agak-agak la kot ye pun..hampeh betul...hormat sikit tolong..
aku rasa waktu penggambaran tu tengah buat..mesti ramai orang..ada pengarah, penerbit, pelakon lain, mekup artis ke pembantu lain bla bla bla...takkan la sorang pun tak perasan..adoyai..bengong betul la...

tak puas hati betul aku...hish...nak landing angkat-angkat kaki pun tengok la dulu persekitaran...lagi satu..tak logik betul gincu tebal-tebal dok dalam rumah...berlakon biarlah nampak real.dalam umah pun pakai makeup ke...rimas nye..mekup nipis ala kadar sudah...hahaha..ok itu pendapat aku...

apa pun..ost cerita tu memang best...



slot lestary - HANI

No comments:

Post a Comment