Monday, December 13, 2010

wajah baru

maal hijrah dah lepas..tahun 2011 dah tak lama lagi
selalunya waktu-waktu macam ni la nak pasang azam baru
dan sekarang baru aku perasaan
dah lama aku tak menanam azam
patut la tak bercambah
tak membesar
patut la jugak tanah aku tak subur
(karut marut carut tol)
sejak habis form 5 ni la
aku sedar aku dah tak lagi nak tanam azam baru ke apa
setiap kali tiba tahun baru
berlalu macam tu je
macam tak ada target
tahun ni nak capai apa benda

so azam tahun baru maal hijrah aku ni
aku nak berubah la jadi yang lebih baik sikit
ibu suruh aku kuruskan badan
untuk azam tahun baru ni
aku dengan selamba nya cakap
"tak nak la ibu"
"azam tahun baru nak try capai 3.5"
ibu terdiam
berjaya ke tidak agak nya..

tunggulah habis sem 4 tahun depan ye
hurmmm...
praktikal semakin dekat..
cesss
kacau daun betul
habis cuti sem aku
(aku marah ni!)

No comments:

Post a Comment