Monday, August 30, 2010

BOND OF LOVE



Seringkali aku terlupa
Cinta kepada Allah itu lebih agung
Seringkali juga aku alpa
Cinta Allah membawa bahagia

Aku manusia biasa
Yang mendamba rasa cinta
Aku terbuai diulit bahagia
Bahagia cinta manusia
Yang aku tahu hanya sementara cuma
Yang tidak akan kekal untuk selama-lamanya

Sehingga suatu hari 
Cinta itu pergi
Lantas aku terjaga dari lamunan
Sungguh sakit ku rasakan
Sungguh perit untuk aku telan
Cinta manusia yang melukakan
Melukakan hati dan perasaan

Dan aku teringat kembali
Tentang erti cinta sejati
Erti cinta abadi
Erti cinta hakiki
Cinta dari Ilahi

Aku menyesali nya ya Allah
Aku manusia yang taksub dengan dunia
Aku manusia yang lupa kehidupan disana
Aku manusia yang hanyut terleka

Oh Tuhan..
Hadirkan lah cintamu dalam hatiku
Agar aku tahu
Kau sentiasa bersamaku
Agar aku mencintai Mu sedalamnya
Seumur hidupku
Hadirkanlah cinta Mu dalam hati ku
Aku Insan Biasa

Why are you so sad
And why is it so bad
When some one leaves you behind

Won't you ever know
Don't you realize
It's just a part of life

When you fall in love
With some one some time
It's smile with a broken heart

Oh falling in love
With Allah....

The bonds of love survive
No mountain too high when there's way
Come to Allah you'll never fail
The truth's so close it shall prevail

Allah, we belong to You
And everything we do
We do it all for You

Allah, always by our side
Guiding us to the light
Everything shines bright
No matter day and night

Ujian adalah tarbiyyah dari ALLAH
Adakah kita akan bersabar ataupun sebaliknya
Kesenangan yang datang selepas kesusahan
Semuanya adalah nikmat dari Allah

I LOVE ISLAM


No comments:

Post a Comment