Sunday, August 29, 2010

hari enjoy sedunia untuk K.A.M.I



29 august
sunday

apa la yang special sangat dengan tarikh tu..
hahaha..tu tarikh sorg budak keluar dari perut mak die..
mesti la special kan..
urmm...tu tarikh ex-rumet aku secara rasmi melihat dunia fana ni tau..huahuahuahua
dah tua ko rupenya wahai maria...
tp muka tu mcm budak tak cukup umur je...
hahaha..nak tau knp aku cakap camtu..
dulu waktu mula2 aku datang kat utm ni...
aku tertanya-tanya...sape la bakal rumet aku nanti...
mmg curious gilew la nak tau..hahaha
then..a few minutes after that datang la org mengetuk pintu bilik...
ada 3 org pompuan dewasa tak silap aku..dan aku lihat ada 2 yang muda diantara mereka...
then suddenly dalam hati aku...
"cantik nya rumet aku, muka matang macam pangkat kakak jew"
"tu adik die kew, asal muka laen sangat dri die, form bape la tu agaknya.."
hahahaha...pastu bilik semua urusan dah slesai...
barang yang xde semua dah siap dicari...
balik la aku kepangkal jalan semula (ke bilik aku)
then aku terkejut.."eh knp budak kecik ni tinggal sorang"
budak yang muka laen tu..haha..muka mcam tak cukup umur tu...
huahuahuahua...rupenya sudah salah sangka daaaaaa...
yang cun tu kakaknya..muka comel yang macam budak tak cukup umur tu la rumet aku..
cis...hahaha..ngeng tol..
dah la badan ala2 sama saiz dengan aku..of coz aku besar sikit dri die..hehe
hmm....dah mcm adik bradik plak...
and memang betul pon..sbb mula2 dulu classmate kitorang slalu tertukar kami ni..
errr...betul ke ayat aku ni..paham2 sendiri je lew..
hahaha..oppppsss...apa pasal panjang sangat mukadimah aku...
hehehe..actually nak cakap..tarikh keramat kat atas td tu...
bufday die la..
bufday girl yang comel

bufday girl yang gelojoh...

urmmm..hari ni semua kerja studio tak jadi..
sbb hari ni hari enjoy K.A.M.I
hari ni ada jamuan berbuka puasa anjuran kolej...
so korang paham tak..kami bukak pose FREE!!!
hahaha..perghh..mmg sedap ar bila tak kena keluar duit..
pukul 2 petang kami dah pergi potong tembikai untuk jamuan malam nanti..
pukul 6.30 plak..dengan cun-melecun nya kami semua menghidang kan makanan kat vip dan orang-orang kampung yang datang...huhu..urmmmm...apa nak ckp td ek..haaaaa...menu..
menu : nasi beriyani, air sirap selasih, kuih karipap, cucur, tembikai...
wahhh..sedap tak???korang apa tau..korang tak makan..
mesti ar sedap...kami siap tapau tiga bekas lagi..
xtra food untuk malam hari...
dah..dah..dah..tak payah nak terkejut de..
kami mmg kuat makan..hehehe
malam hari nya pula..tanpa pengetahuan si maria tu..
kami telah merancang nak sambut bufday die...
dri pagi lagi aku dah fikir macam-macam..nak beli apa..nak wat kejutan macam mana...
hmm..kurang pahala puasa..pagi-pagi dah pikir pasal makanan..
hahaha..tak pe aku suka..(bab-bab makanan kan)
tp tadi waktu berbuka puasa macam dah nak terkantoi dengan maria..
sebabnya..bila mira cakap dia nak balik dah..kami sempat angkat-angkat kening, main-main mata..senyum-senyum kambing..haha..maria macam dah perasan..tp aku wat derk jew...
huahuahua..luckily..mel perasan..then suddenly die pun cakap..
"sebenarnya maria, kitorang nak ikut mira..nak makan waffle panas2..sedap"
hahaha..then maria pun memberi respon yang bgus bila die kata
" ohh..tp ko kena paham..sebab kadang-kadang diorang bukan keluar berdua..takut si lelaki ada bawak yang lain-lain"
hahahahaha..yes...plan cover menjadi...
guys..u know what..cover itu penting tau..
tak lama pastu..masa berlalu seperti biasa..
aiceh..itu pon nak cakap kew...
haha...ntah macam ne..kitorang terpaksa tukar plan..sbb maria datang menyemak kat bilik aku awal sangat..
hahahaha..ngeng tol budak kecik tu..mira mesej aku cakap dah nak sampai..
aku pon apa lagi..dengan lakonan yang sangat baek dan berhati-hati..
"isshhh..sejuk la plak..(sarung sweater)"huahuahua..
pastu dok sibuk si maria tu mengajar mel nak wat blog..aku seludup kain batik tumpang kat bilik depan..
then mesej mira sampai suh aku sipa sedia kat foyer blok..
apalagi..kuar gi sarung kain batik kat bilik depan...huahuahua..
mission complete...pastu paggil bala tentera aku segala bagai nak menyambut bufday ex-rumet kesayangan aku ni...wahhhhhh....aku nampak dah muka terharu die bila kami masuk bilik menatang kek sambil nyanyi lagu bufday plus senyuman sensodyne kami semua yang sampai ketelinga..
so apalagi..second stage punya melantak lah..hahaha
happy bufday maria ku sayang
K.A.M.I gila waffle


menu : kek coklat, waffle peanut+ coklat, float (root beer + eskrem vanilla), nasi beriyani 3 bungkus..
hahaha..memang gila kentang la kan..
tp...nak wat macam mane..itu lah K.A.M.I...hehehe
bufday girl yang perihatin..menyuap kwn-kwn die
nganga sayang...aauuuummmm
utk kak mira yg berjasa membeli kek dan barang lain

dok wowawowawowa..tak sedar masa berjalan sampai dah nak tengah malam...
conclusion kat sini kerja studio semua tak berjalan la..hahahaha
btw, memang best gilew ar...hahaha..hari yang penuh kegembiraan bgi kami..
especially untuk bufday girl la of coz...huhuhu...
and....urrmmmm..apa lagi ea...xde dah kowt..
hahaha..perut dah kenyang..hati pon senang...
mata pon dah berat..mari la kita tidur..
huhuhuhu..
mahalo everybody...sayang korang(my sejuta colour)...
daaaaa

2 comments: