Friday, August 27, 2010

weird not well

hmm..sah..mmg aku demam ni..dri semalam..semakin menjadi-jadi la selesema and sakit tekak aku ni..
menjelang malam hari pulak lagi best..
pening kepala..badan dah mula panas..
panadol...panadol!!!!sape ade panadol tolong makan kan untuk saya...
hahaha..sebabnya..aku ni tak berapa nak gemar lew makan ubat segala bagai tu..
tapi kalau dah tak tahan gak...baru ku telan..
means kalau aku telan ubat tu..memang sakit gila babeng ar tu

semalam juga..aku telah mencuba produk kesihatan yg baru..
detox foot patch..berkesan ke???
entahla...fungsi bende alah tu untuk membuang toksin dlm badan..
korang tau kan toksin tu bahaya..
haaaa...ni kira salah satu cara aku nak menjaga kesihatan la ni...
dan pagi ni..bila aku bukak detox foot patch yg aku tampal kat kaki tu...
perggghhh..memang hitam la kan..tu mksud nya memang ada toksin dalam badan la..
kantoi..byk toksin..hahahaha..selekeh..
ahhhaaa..whatever...
adakah aku akan bertambah sihat lepas ni...
only ALLAH know...
dan suprise...pgi tu hilang rasa pening kepala aku...
tp sekejap je la...sebabnya..tengahari tu dah mula pening balik...hehehe...
fyi, aku dah tempah detox tu lgi 10keping...
untuk sape lak????
haaa..aku nak wat eksperimen kat ibu and ayah aku...
aku nak menyingkirkan toksin dri badan mereka...
huahuahua....

hmmm....lets check what am i going to do now...
sememangnya kerja aku yang berlambak ni tak pernah la nak habiskan...
for today...aku nak siapkan 2 kerja dulu...
yang pertama nya slide show untuk presentation urban design nanti...
topik yang aku nak bentangkan ialah...
"WORLD OF PEOPLE WITH DISABILITIES"
betol ke tajuk nye..ntah la...
hahahaha...and for second work today..
i'm going to finish my project 3...
studio punye kerja...
hehehehe..tp tak confirm la boleh siap hri ni ke tak...
dalam keadaan demam ni...
urmmm..mungkin progress tu slow skit la kowt...
but it's ok ...lets try da best..
btw, i've got to go...
nak wat kerja...
lalalalalalala~~~~~

No comments:

Post a Comment