Monday, August 23, 2010

"test" week..hahaha

huhuhu..minggu ni..minggu yg quite hard for me..
almaklumlah..i'm a little bit lazy to read notes..
so, i dont know whats going to happen..
elok ke tak agak nya markah quiz aku...hahaha
yang peliknya..knp semua lecturer minat sgt nak buat test n quiz minggu ni..
i wonder why.....huurrmmmm...so weird..
is anything special with diz week..ahah.
i guess...maybe dah nak dekat balik raya kowt..
sebab tu semua nak wat test minggu ni..minggu sebelum raya..
okay now let us start with today ya..ermmm
monday :briefing project 3...due date within 5 weeks..so i guess..this year punye raya..hahaha..raya dengan menghadap lappy ni..huhuhu..
sorry to all makcik-makcik,sepuu-sepapat and sedara-mare..i cant help u in the kitchen this raya..coz i got work to do...
next, let us review tuesday's schedule...
tuesday : morning- urban engineering(quiz) evening- technocrat (test)..
what the....hahaha..nota pun tak berapa nak ada..camane ni???huhu
then wednesday : urban design (no test no quiz) but always feel that is the "killer" class..sbbnye...setiap kali masuk kelas..ade aja yang tak kena..dah sebulan lebih kowt..hahahaha..tp aku tak tau la kelas ni belajar pasal apa sebenarnye..lecturer nya..a litle bit weirdo..kinda weirdo..ahakzz..whatever...
next station is thursday : hmmm..free in da morning..but...i got two quizez in the evening...planning practise..something related about law in planning..i hate this..coz its hard for me to understand what is all about..
so, last week nye kuiz + diz week nye kuiz...= 2 kuiz at the same time..
mane aku nak cekau jawapan ni..hahahaha..
kepada org depan aku waktu kuliah nanti..sorry i got to tiru u all..(ckp jew tiru, tp aku jawab sendiri kowt)...jawapan diorang pun blum tentu betul...hahaha..baek aku guna "machinegun" aku sendiri...
lastly, friday : studio..papa anuar nak tengok maklumat untuk project 3..ermm..kena cari 10 element berkaitan urban street & pedestrian walkways..ahaahh..function n gambar nye skali...
project 3 kali ni..ada cuak sikit la wa cakap sama lu..sebab nya..nak kena guna sketchup...huhuhu..belajar pun belum khatam..camna la ni..pening2..tp sbb studio tu "nyawa" aku kat utm tu..hahaha..so akan aku usahakan sehabis baik lew..skestchup!..tunggu aku datang menerokai seluruhnya tentang kau..hahaha
hmm..baru aku perasan..lancar je aku menaip..hey weirdo!dont u realize..tomorrow u got quiz and test...
haaaah...alamak..lupe lak..huhuhu..ok then adios babe...
chopp...to all my beloved friends..gud luck..(jawapan jgn lupa kasi tiru)..huhuhuhu
see ya..lalalala

2 comments:

  1. hella... kahkah... buang la ayat kat atas tuh beb. heheh... commel2. hikhik...

    ReplyDelete
  2. ayat pew???blog ini diarahkan oleh xrumet aku..ayat tu ke???syang la..kenangan tu..aiceh..hehehe

    ReplyDelete