Tuesday, August 24, 2010

sampah oh sampah...

hurmm...semacam diari plak aku rase blog ni.rajin plak nak menulis..hahahaha(padehal baru lgi, mmg la rajin). today tak mcm yang disangkakan..morning class got no kuiz.so..ape lagi...yahhhoooooo(dlm hati jew)...xkan nak jerit betul..xsopan ar..aiceh..padahal kalau sampai time gelak tak ingat dunia nak terbalik...ape yg best nye kelas urban engineering aku pagi ni..lecture pasal sampah (solid waste management)..hahaha..tu tajuk assignment aku kowt..of coz la aku dah ade ilmu sikit pasal "sampah" tu...huahuahua..dan baru la aku tau rupenye kita memproduce sangat lah banyak sampah..hahaha..salah satu jenis solid waste ialah..public solid waste..korang suka melepak tak..haaa..kalau suka..korang ar "public solid waste" tu(bak kata lecturer aku ar)..hahaha..so kalau tak nak tergolong dalam golongan solid waste better jgn melepak(padahal aku pun selalu gak melepak..ahakkzzz)..and the best part is Dr.R bagi lecturer tu depan muka aku..huh, mmg xde can ar nak pejam mata kan..mmg menusuk ketangkai jantung ar kan..yela..dah ade pengetahuan + lecturer yg die bagi td betul depan batang hidung aku yg tak mancung ni..pergghhh..sampai mati lekat kat otak..boleh cerita balik kat cicit aku(kalau panjang umo ar)..hahaha..tibe2 teringat kawan aku yang wat asaimen dengan aku tu..bila kitorang dah setuju nak gi tapak pelupusan sampah..bukan maen happy die..then dia jerit..hidup s----h..what the..igt nak jerit nama kitorang ke ape..sekali die jerit HIDUP SAMPAH..hampeh betul..apa daaaa...hehehe..so weird..mcm mane la die leh terpikir nak jerit macam tu..whatever it is..mmg nice..nice sangat..nice sangat2 la...hahaha..nmpak la betapa semangat nye kami wat asaimen yang last minute tu...huhu..dan yang best nye..wow!!presentation kitorang mendapat pujian(skit je la)..sebab ade aspek yang berkaitan dengan planner..hahaha..hurrmmm...last minute punye kerja pun ok gak what..hahaha...thanx la kpd group aku..luv u guys!!!mmuuaaahhhh..uhuk..uhuk..uhuk...hehehe

No comments:

Post a Comment