Friday, October 22, 2010

cerita itu ini


ermmm...lately aku slalu rse ngantuk...kenape yerk???tak cukup tido ke terlebih tido ni..tp rasenye xckup tido kowt..semalam aku balik dri studio pkul 5a.m huhuhu...sayup terdengar org baca al-quran kat masjid...dan nak subuh la katekan..huhuhu..tapi sempat plak dok stop depan bus stop tu maen susun batu..sahabat ku yg len pun layan je...same je masing2...wawawawa.hmmm...sebenarnye aku nak cakap..bila time2 sibuk dan penat ni..aku betul2 rase nak balik umah rehat...ade ibu dgn ayah..adik..best..xde ar sunyi sangat..bukan nak ckp life kat sini dgn frens aku xbest..diorang memang best gile..tp biase la..seorang ank..mesti la rindu parents nye especially time die ade prob..aku ade prob ke???banyak..tp xpelah biar aku simpan sndiri je..huhuhu..tp kalau aku balik umah pon..mcm ar boleh rehat gile best...xde maknenya boleh topup tido dengan aman..sbb nye for sure my beloved ayah akan berleter...asyik tido je..hahaha..mmg la kan..anak dara mmg xsenonoh la kalau asyik tido je..hmmm..sorry ayah..tp life kat sini betul2 penat..bile balik umah tu niat mmg nak tido je la..hahaha..byah..byah..tido makan tido makan..mane la badan tak "comey"...wahahaha...


ibu dan ayah ku tercinta
mcam sweet je tgk gambar mak ayah aku ni..huhuhu..baju pon mcm ala2 sedondon warne nye..hehehe..sweet couple gitu..huhuhu..agak2 bile aku dah kwin nanti..boleh bahagia smpai tua mcm mak ayah aku x...no one know..only Allah know..huhuhu..

hmm..kat entri aku ni aku off selama sebulan..waktu raya hari tu lagsung tak sempat nak berentak di keyboard lappy ni...by the way..raye this year nothing special..mcm biase je...tp the best part nye bile sembahyang raye dalam kuyup peluh..wahahaha..ape pasal..pasal..xde elektrik la...elok je tok imam angkat takbir..POP!!..elektrik padam..gulap gulita suasana..bercucuran peluh disegenap anggota badan..wahahaha...bru wangi2 dah busuk balik..khutbah???xyah cakapla..mmg xdengar satu ape pon..mic xleh guna...gambar raya pon xbanyak la thun ni...nak ambik gmbar pon xberapa cantik...kelabu asap je...hohohoho...tp raye thun ni paling banyak jalan...and yang bestnye...aku balik PAHANG..huhuhu..tempat tumpah darah...kitorang satu family pergi umah sepupu ade kenduri kahwin...mmg excited habis la aku..mkne tak nye..dah 4tahun xdtg pahang..especially LEPAR HILIR 1 la..tempat aku membesar..tempat aku tgk mak aku bersusah pyah kerja nak besarkan aku 5 beradik...hmm dah banyak berubah...makin maju...bandar gambang tu pon dah dibangunkan..dulu hutan..skunk dah ade taman perumahan dekat area gambang water park tu...ape lagi erk???
hmmm...ok2..just watch..dont say anything...ni pic raye yang xseberape thun ni...

atuk ku tersayang
satu-satunya yang ada dalam hidup aku sekarang ni
ni time raya ar ni..hahaha..atuk tertido..kitorang ambik gambar die..die terkejut then bangun..tpi atuk..kenape wat mulut seksi gitu..uiiihhhh...hahahaha..pandai atuk ea..teenagers gitu...hehehe

MY BELOVED FAMILY

tahun ni punye tema..warne kelabu..cun tak???lawa gak ar kan kalau dah pakai ramai camni..hehehe..ni je yang ade dlm simpanan wat mase ni..so sorry la ayah..rupa mu itu terpaksa ku show kan dalam entri ini...one thing yang aku notice skunk ni..ayah dah pandai senyum bila bergambar..dlu waktu die muda2 means waktu aku kecik2 dlu..muka masam je..xpernah nye nak senyum kalau ambik gambar..but now...dah pandai ye ayah..siap wat muka2 poyo lagi..ish..ish..ish...bapak..bapak...hehehe..ok good..keep it up..


keluarga pakcik berahim
kelaurga busu aku
ni je la yang beraya kat umah atuk aku this year..huhuhu..msing2 meriah dgn tema color masing2..wahahaha...ok enough la utk entri ni...nak berangkat ke kamar...beta masuk beradu dulu ye rakyat semua...take care babe...

wassalam...

No comments:

Post a Comment