Thursday, October 21, 2010

ohhh..apakah???

bgun sket punya awl hari ni...menghadap lappy yg xtutup dri semalam..kenapa???sebab tertido..huhuhu..ni semua tggu video download punye psl ar...hahaha..nseb ar tak meletup lptop aku ni...klu terjadi..uhhh mintak simpang la..tp nak ckp gak ar kan...klu mletup nangis xberlagu la aku jwb nya..dah le hadiah org bgi kan..igt senang2 leh dpt lptop free ke...ermmm..kalau la lptop ni boleh berckp..i wonder what it will say.."hoi nak tido tu tutup la aku ni dlu..aku nak sleep gak"..mungkin lappy ku akan berkata sedemikian rupa..hmm dun know..erhh..nak cite laen sebenarnye tadi...hmmm..kalau nak ikut kan apa yang kawan2 cakap minggu ni ade kuiz..One Stop Centre (OSC)..sket punye best aku bce..alhmdulillah phm xphm sgt tp ade la sket yg mlekat kat otak ni kan..but malangnya apabila smpai di dewan kuliah..huh!!TEST!!!what the...huh..mati la aku..mesti byk markah ni..bila tgk soalan...hahahaha..xde pon pasal OSC tu..hampeh tol..oohhh..apakah????dengan kepandaian aku mencarut ni..haha..pe lagi..hentam sajalah...bila bce jawapan yg aku tulis tu mcm best je bunyi..tp berat hati ku mengatakan..hahaha..semua salah..ermmm..apa nak jadi ni byah oiiiii...ok2..mls la nak pikir..sakit otak tau..bende dah lepas..ok now..work hard for this coming exam..haaa..igt..FINAL EXAM two weeks lagi dri skunk..semoga dpt la jawab dgn jayanya..

boleh tahan la makan nasi lemak kat L51 tadi..
tp tetap xdapat lwn nasi lemak mak aku...
hahahaha..tetibe je cite sal nasi lemak..
ok...bye!!

No comments:

Post a Comment