Wednesday, October 20, 2010

Kemas blog jap

hmmm...dah lame gak aku tak kemas a.k.a update blog ni...bz la kate kn..lepas satu satu kerja dtg..hri tu waktu raya project 3 studio..alhamdulillah la berjaya siapkan..pastu datang lak asignment planning practise..huhu..yg tu aku admit slh aku ar..lecturer sket punye baik bg dr awl sem..aku plak, 2 hri sebelum due date bru wat..bgos2 byah..keep it up..huh..ngeng tol la ko ni..mmg jauh la klu nak dapat dekan dgn perangai berat tulang ko tu..(berdialog dgn dri la plak)..weekend mggu lepas aku gi melaka..ohhh..Melaka lagi..bapak bosan doe..hitam muka aku dibuatnye..jalan kan Jonker Street tu sampai 3 kali..and for the first time dlm hidup aku aku msuk umah ibadat kaum lain...tercengang gak la aku waktu lecturer melangkah msuk tokong tu kan..what the....hahaha..tp ok la..aku anggap tu pengalaman yg nice la..wlupun agak weird sket kan..bljr urban design smpai explore tokong..perghhhh..feeling habis doe..hahaha..td plak wat presentation urban design..pon wat last minute..kena marah???haaa..padan ar muka tu..esok nak kuiz planning practise..xsedar dri ni..asyik dok on9 je..xde mood la..hmmmm..layout project 4 tak wat lagi..jumaat nak kena tunjuk kat pensyarah..esok mlm ada kelas ganti urban engineering plak..adoyai...tired tol la..nak kawin leh tak???hahaha..gatal ye..dah2..jgn harap la..ok byah..enough is enough..study2x!!

k lah..dah mlm..nak tido...nite semua makhluk bumi!!!
hahaha..nak tido..bukan nak study ea..

No comments:

Post a Comment