Tuesday, November 2, 2010

I'm sorry, I love myself...



raya tahun 2008

dinner dinamika matrik

waktu studio


kelas tutor matrik


menghadiri seminar


pameran MAHA

tak tau lah apa angin yang datang..tiba-tiba rase nak mencapap gambar aku banyak-banyak...boleh tak???..boleh je..ini kan blog aku..suke hati la..hahaha..xramai yg follow pun...ampun lgi ar kan...ini lah saya..tuan empunye blog yg serba sederhana ini...menulis sekadar hobi..nak tulis novel tak lepas-lepas..tulis kat blog pon jadi lew..ohh..ok..bukan tu yang nak cite sebenarnye... 
ahaakkz...nak dijadikan cerita..ade la perkara memalukan terjadi kat aku kat satu dinner yang wajib aku hadiri ni..hahaha...dinner untuk KoQ..etika sosial..tp maaflah..saye tak pandai bersosial..ye ke??hahaha..bunyi mcm kere sumbang je...nak tau apa jadi..hari yang tak berapa baik bagi aku..turun je bas sebaik sampai kat hotel mutiara tu..tibe-tibe..eh eh..tak selesanya...waaaarrrrggghhhhh!!!!!!!!!!!kasut aku tercabut..tercabut!!..tercabut tau tak..tercabut tempat sarung kaki dari heel nye..wakakaka...nak bantai gelak kat situ..tp dalam masa yang sama bengang pun ade gak..tu la..ada high heel lain nak gak pakai yang tu..wahahaha..kan dah tercabut...tu satu perkara sengal jadi...lagi satu kena tegur beg tak sesuai dengan majlis...ade ke patut die cakap beg yang aku pakai tu untuk ibu beranak 10..untuk letak pampers, letak botol susu, letak puting...cissss!!!!berani betul...hahahaha...perkara sengal ke-2...lepas tu habis je dinner...bile orang tu summarize semuanye die cakap.."i see few of you do not put any make up on your face"...ahhaaa...terasa la beb...hahaha..memang dah aku tak letak make up pun..tapi xpe..aku tak kisah pun..sebab itu lah aku...diri aku yang aku tau memang tak pandai nak melawa..nak wat camne kan...perkara sengal ke-3...bleh tanye tak...penting sangat ke make up tu???nak suh aku kaler2 muka lak...tak mau ar...rimas kot...hahaha...so cuba la teliti gambar-gambar kat atas tu kalau-kalau boleh ternampak secalit make up..huahuahua..tu ar tujuan mencapap gambar tu sebenarnye...baik raya, dinner, seminar, kuliah, gi jalan2...tak berminat la saya..nak tengok saya make up???tunggu la bila sampai hari bahagia aku nanti..kahwin la..hahaha...kepada yang tak berpuas hati dengan diri sy..yang nak suh sy make up la segala bagai...uhhh..I'm sorry, I love myself...so.. suka hati i la u..huahuahua...

p/s : i love myself..

No comments:

Post a Comment