Sunday, November 21, 2010

sekembalinya ke utm

semalam punye cite
huh..setelah pikir2...dengan rush nye membuat keputusan.."ibu, nak balik utm hari ni jugak lah"..pergila kami menuju ke bukit jalil beli tiket kat ulat..trus naik bas..huhuhu..pantas2..jam 2.30 ptg bertolak dari kl..sampai utm kul 7ptg..huh..elok je berkumandang azan maghrib...gi beli mkanan kat meranti..dengan rasa lapar dan berselera nye mengorder kuew tiaw goreng basah..sampai bilik..tibe2..perut rase lain..sebu semacam je..otak dan pening-pening ayam sikit dah ni...kuew tiaw yang dijamah tak sampa satu sudu..aku tolak ketepi..ohhh..memang rase tak selesa...dah siap isyak..off laptop segala bagai..beradu la aku dikamar..huahuahua...pesal la rasa sejuk gile ni..macam nak demam je..tak cukup dengan sweater..aku pkai lagi selimut...pastu tambah lagi satu selimut..huh..sejuk still rase lagi ni...cuba pejamkan mata...and bile aku sentuh kepala badan aku..wow..panas nye...apa hal ni..arrrrrrghhhh..demam plak...dah la asaimen tak siap lagi, tak study lagi..nak exam dua paper lagi..tiba-tiba ibu call...dah cakap perut rasa sebu..macam nak demam.. tiba-tiba aku nanges...wahhh..manje tol..dah la memang tak tahan sakit...dengar suara ibu..rasa macam nak lari balik rumah je...hmmm..nasib la decide nak balik utm semalam..kalau balik hari ni..denga perut yang tak selesa, dengan tekak pahit..dengan sengal badan nye...mahu muntah hija dalam bas tu...hohoho..ok..sekarang pun still demam-demam ayam...tapi tak leh rehat...asaimen perlu dibuat..ulangkaji saat akhir perlu sebelum hari rabu ni..ohhh..adios bebeh...

No comments:

Post a Comment