Wednesday, November 24, 2010

sebelum beta beradu..kui3x..

L.O.V.E. a.k.a C.I.N.T.A
ok aku tak tau kenapa tiba-tiba je nak cakap pasal cinta..
aku dah jatuh hati ke???no no no..
aku SINGLE..(freedom flag berkibar gemilang)
ngeee...xley blah..

ok kita lompat sebelah sini pulak..
ngek mang...(smbung sendiri suka hati..nak 'key' ke na 'kok')
apa itu cinta..kalau tanya aku yang naif ni
(naif sangat la)
hahaha..
aku akan cakap..
cinta itu..tentang perasaan sayang dan suka..
that's all..

ok..ke tengah plak..
deeply inside of me..
rojak plak bahase inggeris..
haiya..lu memang mang....la
to the point weirdo..

ABD KHALIL HAMZAH
+
SITI ROHANI TUGIRAN
=
RABIATUL ADAWIYAH

*equation mudah aku je ni
kui..kui..kui..kui..

BORN BY LOVE AND WITH LOVE..
daa..beredar..
beta mau beradu..
kau rakyat..berambus juga..

gambar tiada kaitan

(aku bukan fanatik muse ok)



No comments:

Post a Comment